BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 23, 2011

PENAT TAPI SR0N0K (:

hehehe . today mmg penat sbb ade KOKU sampai kol 4.50 .
penat yang amatamat heheh ari nihh aku jadi guru silat tapi !
untuk budakbudak yang msok prtndingan dengan aku jea hehe :p
tp sbelom tuu nak mntak maaf kan SHEDA  kalaukalau ade trmarah 
AMIN  .. hehehe kalau jd pelatih kene lha garang ckit takan nak lembot
lembot macam MAK NYAH kott (:hehehe jangan marah tau sheda ku syg :D
ari nihh ramai gile mintak num aku ! nape dohh ! ape mimpi lha jorang tuu kan.
hmm jangan harap lha aku nak bagi korang num aku hehe swry to say lgpon 
aku da brpunye lha weyy ! HARAP MAKLUM !!
tadi waktu nak balek ASHRAF  ajak aku balek samesame tp aku tolak lha .
swry acap . aku nak balek nan pakwe aku hehehe .. nnt dy ngajok. laen kali k 
hehe so aku ponn balek lha nan zoul tuu syg kau lha pkccek ! wekk :P
haha kau takot anjing ke syg ? hehe bru egt na pgg syg td . hehe
papepon thanks teman syg balek k ! hehe .
byebye (:

0 comments: