BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 14, 2011

TIRED :(

aku penat lhaa mcm nihh . 
ari nihh btolbtol moody . tak berckp 
pon nan sapesape . aku da malas nak brsore .
nak tgk aku diam jea kea ?
mesti bosan kan kalau aku tak brckp .
tp ...
hm , aku tnggu kau td 1jam , kau tak ckp ponn .
kau ade hal laen . hm , penat tnggu kau . smpai ujanujan .
hm , aku pulakk taktau kau tnggu kat glob . aku egt an nak balek da.
tp shida ajak teman . nak tnggu makjun . 
makjun pon satu kalau aku tau kau da balek awl td .
takde aku nak tnggu kau laa bebal .
kau mnyusahkan shida tau tak ! kau mnyusah aku ,abg n kemal .
ishhh . ~ swry to say . mmg takde mud . nak jea tmpr muke smue org .
tp aku sbr .. nasib baek abg,shida n kemal ade . bole jorg tolong teman kan kiterorg .
penat tautak kiteorg tnggu kau . tp ape yang dpt !?
takde hasil ~ hmmm . :(

0 comments: