BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 23, 2011

Assalamulaikum ! hyeeeeeee !

HUHU ! korang ingat Solha lagi tak ? dah lame aku tak edit blog nihh .. rase sunyi jea blog nihh kan kan ? sebenarnyer aku tak ade ape nak cakap daa , tak ade idea malas jea nak edit . Mood tak ada sangat .. Just nak cakap yang dekat sekolah tadi ade Latihan Sukantare penat nak mam*** dah lhaa kene lari 400 meter kott ,. ntah lhaa tapi kene lari satu pusingan padang . penat lhaa jugak setenggah padang aku lari dah pancit , cikgu ponn pandai dah tahu laycak seboleh-boleh suruh orang lari jugak then ade budak terjatuh cakap mnyusahkan .. Ape lhaa tak sedar kea kau yang dah mnyusahkan diri sendiri pastuhh nak mara2 budak tuhh . HUHU , tak naek aku kutuk cikgu tuhh kang mngamuk die , Swry yea cikgu ,, then lompat tinggi ., aku lepas tuhh ! HAHA , biase lhaa wakil Atlet nihh .. p0wer tuh . Da lhaa malas nak taip panjang2 .. huhuhu bye .

0 comments: